baner
kalendář
kalendář
0

Rezervace

Jak si zarezervuji zájezd?

Zájezd si můžete zarezervovat následujícími způsoby:

1) zatelefonováním do naší CK na čísla 222 211 736 nebo 222 212 007

2) napsáním e-mailu na adresu info@myplanet.cz

3) osobně v naší CK na adrese Ječná 39a, 120 00 Praha 2

4) přes některého z našich provizních prodejců

Co bude následovat?

Sepíšeme s Vámi cestovní smlouvu na Vámi požadovaný zájezd. Při podpisu smlouvy je třeba zaplatit zálohu ve výši 5.000 Kč na osobu nebo ve výši 50% z celkové ceny zájezdu. Nejpozději měsíc před odletem je nutné uhradit doplatek.

Úhrada

Jakým způsobem mohu provést úhradu za zájezd?

Pokud se dostavíte osobně do naší CK, můžete zaplatit v hotovosti, jinak se veškeré platby provádějí převodem na bankovní účet CK pod přiděleným variabilním symbolem. Naše CK neakceptuje úhradu platebními kartami ani Flexi Passy a jinými poukázkami.

Cena Zájezdu

Co všechno zahrnuje cena zájezdu?

Cena zahrnuje letenku, letištní a bezpečností taxy, palivový příplatek, ubytování, uvedené stravování (neplatí pro ubytování bez stravy), transfer do hotelu a zpět na letiště, služby českého delegáta a povinné smluvní pojištění CK proti úpadku ve smyslu zákona č. 159/99 Sb. CK si vyhrazuje právo změnit pojišťovnu, typ pojištění a pojistné podmínky v průběhu roku 2016. Aktuální informace o pojištění naleznete na internetových stránkách www.myplanet.cz nebo u našich pracovníků. Cena nezahrnuje: individuální cestovní pojištění.

Pojištění

Cestovní pojištění již nenabízíme. Můžete si ho však sjednat individuálně.

Infanti

Platí u Vás i děti do 2 let, tzv. infanti?

Za infanty se platí pouze manipulační poplatek ve výši 1.090 Kč na pobyt. Infanti nemají nárok na místo v letadle ani na pevné lůžko v hotelu. Pokud byste měli zájem o pojištění infanta, platí pro něj stejné ceny jako pro dospělé osoby.

Je možné zajistit v hotelu dětskou postýlku pro infanta? Jaký je za ni příplatek?

Ve většině hotelů je možné vyžádat pro infanta postýlku, tuto skutečnost ale musíte nahlásit při podpisu cestovní smlouvy. Tento požadavek však nelze zaručit ani právně vymáhat, protože počet dětských postýlek je omezený. Ve většině hotelů je dětská postýlka zdarma. O konkrétním hotelu se prosím informujte při rezervaci zájezdu u našich pracovníků.

Cestování s Dítětem

Když budu cestovat sám/sama s dítětem, bude mít dítě nějakou slevu?

Pokud bude cestovat pouze jeden dospělý s dítětem, dítě bude muset bohužel platit plnou dospělou cenu. Sleva na dítě se vztahuje pouze na případy, kdy je dítě ubytováno na pokoji se 2 dospělými, případně s 1 dospělým a 1 dítětem platícím plnou cenu.

Cestovní Dokumenty

Dostanu při podpisu smlouvy rovnou letenky a ostatní potřebné dokumenty?

Veškeré cestovní podklady jako jsou pokyny k odletu, letenky, vouchery do hotelu, jsou odesílány týden před odletem na Vaši emailovou adresu, uvedenou na cestovní smlouvě.

Výlety

Můžu si u Vás rovnou zakoupit nějaké výlety v destinaci?

Kompletní nabídku pořádaných výletů s přesnými cenami získáte v destinaci od našeho delegáta, u kterého si tyto výlety budete moci zakoupit za Eura nebo místní měnu. V naší CK Vám můžeme nabídnout pouze přehled lokalit, do kterých se výlety zpravidla konají a orientační ceny. Upozorňujeme na možnost konání výletů i v jiném než českém jazyce.

Cestování

Kdy a jak se dozvím podrobnosti o odletu a příletu?

Nejdříve týden před odletem Vám zašleme pokyny k odletu. Pokyny zasíláme na e-mail, v případě, že e-mail nemáte, je možné nahlásit při sepisování smlouvy, jakým jiným způsobem si budete přát doručení pokynů – je možné Vám pokyny zaslat poštou na adresu, kterou nám zadáte nebo se pro ně můžete zastavit osobně v naší CK.

Jaké cestovní doklady si s sebou mám vzít?

Každý cestující je povinen mít s sebou do zahraničí platný cestovní doklad s ohledem na požadavek vstupní země ohledně platnosti tohoto dokladu. Pro cestu do Řecka a Španělska s sebou musíte mít cestovní pas nebo občanský průkaz. Cestovního doklad musí být platný nejméně po dobu pobytu v dané destinaci. Od 26.6. 2012 musí mít každý český občan pro účely cestování do zahraničí vlastní platný cestovní doklad ( týká se to i nezletilých občanů ČR). Naše CK nenese zodpovědnost za nevyužité služby, které klient nemohl čerpat z důvodu zamítnutí vstupu do dané země zapříčiněného neplatným cestovním dokladem.

S jakou leteckou společností létáte?

Do všech destinací létáme se spolehlivou leteckou společností Smart Wings spadající pod Travel Service. U zdravotně postižených, odkázaných na invalidní vozík, upozorňujeme, že letecká společnost vyžaduje předložení potvrzení o technických parametrech vozíku.

Může se doba odletu nebo příletu změnit? Pokud ano, co z toho pro mě vyplývá?

Může se stát, že se přihodí nenadálá situace, kdy může mít letadlo zpoždění nebo naopak se čas odletu změní na dřívější hodinu. Jelikož létáme se spolehlivými partnery, tyto situace jsou výjimečné. Pokud letecká společnost ví o změně letu s předstihem, okamžitě nás o této skutečnosti informuje, takže máme dost času na to pokyny k odletu opravit a zaslat Vám nové, aktuální pokyny. Pro jistotu se s Vámi spojíme ještě telefonicky, abychom si byli jisti, že se o změně dozvíte. O změně odletu informujeme i naše delegáty v destinacích, takže pokud by změna nastala při Vašem odletu z destinace, tuto skutečnost Vám sdělí Váš delegát, který je s námi v kontaktu. Pokud by došlo k nenadálé situaci, jako např. zpoždění z důvodu špatného počasí nebo technické závady, a letecká společnost by sama o této skutečnosti nevěděla s předstihem, dozvíte se o zpoždění z informačních odletových tabulí na letišti. Naše CK za zpoždění letů neručí.

Jak dlouho před odletem mám být na letišti? A jak mám dále postupovat?

Na letiště se v zájmu bezproblémového odbavení dostavte 2 hod před odletem. V odletové hale Terminálu 2 si podle svých cestovních dokladů na tabuli odletů vyhledáte destinaci, číslo a čas letu a dostavíte se k odbavovací přepážce.

Můžete mi předem zarezervovat mnou preferované místo v letadle?

CK na požadavek klienta a zpětné potvrzení od letecké společnosti specifická místa v letadle rezervovat může, a to za poplatek dle platného ceníku Smart Wings (cenu ověřte v CK). Jinak obecně platí, že palubní lístek s označeným místem dostanete na odbavovací přepážce na letišti, tzv. check-inu. Místa se na letišti přidělují podle toho, v jakém pořadí se k přepážce přistupuje. Proto čím dříve se půjdete po obdržení všech dokladů od nás odbavit, tím větší máte šanci požádat pracovníka check-inu o místo, které byste preferovali, a to bezplatně. Pokud máte na místo v letadle požadavek ze zdravotních důvodů, je nutné tuto skutečnost nahlásit při sepisování cestovní smlouvy.

Jak velké zavazadlo si s sebou mohu vzít?

Maximální akceptovatelná hmotnost Vašeho zavazadla je 15 kg na 1 zavazadlo, s výjimkou dětí do 2 let, které nemají nárok na sedadlo v letadle. Letos nově může mít každý cestující kromě infantů více než 1 zapsané zavazadlo. V rámci rodiny lze hmotnost sčítat. Na palubu letadla si s sebou může každý cestující (kromě infantů) vzít 1 příruční zavazadlo do 5 kg. Maximální rozměry tohoto zavazadla mohou být 56x45x25 cm. Dle mezinárodních předpisů nesmí mít cestující v příručním zavazadle ostré předměty (nože, nůžky, manikúru), zbraně, hračky odpovídající skutečným útočným zbraním a tekutiny. Pokud si ze zdravotních důvodů potřebujete vzít s sebou na palubu letadla léky nebo injekční stříkačky, budete na to potřebovat lékařské potvrzení v angličtině. Tuto skutečnost musíte také nahlásit v CK při podpisu smlouvy, aby naši pracovníci včas informovali leteckou společnost o výjimce pro Vás.

Co mám dělat, když se mi ztratí nebo poškodí zavazadlo?

Jestliže po příletu do destinace zjistíte, že máte poškozené nebo dokonce ztracené zavazadlo, je nutné sepsat na letišti okamžitě protokol, kterým budete nárokovat náhradu u letecké společnosti. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. CK za poškození nebo ztrátu zavazadel neručí, ale náš delegát v destinaci Vám s případnými potížemi ochotně pomůže.

Podle jakých pravidel se přepravují neskladná zavazadla, jako např. sportovní vybavení?

Přepravu neskladných zavazadel a sportovního vybavení je nutné nahlásit v CK při podpisu cestovní smlouvy a uskutečňuje se podle kapacitních možností leteckého přepravce a za poplatek.

Delegát

Najdu v destinacích česky hovořícího delegáta?

Ve všech námi nabízených destinacích je česky hovořící delegát. Delegáti mají na starosti transfery z letiště do hotelů a zpět, informační schůzky, nabízejí výlety, zajišťují pomoc s pronájmem automobilů a jsou Vám k dispozici v případě jakýchkoli dotazů či potíží. Delegáti Vám budou k dispozici v určených hodinách ve Vašem ubytovacím zařízení nebo v kanceláři. Dají Vám na sebe telefonický kontakt, na kterém se s nimi můžete v případě nutnosti spojit.

Hotel

Budeme ubytováni hned po příjezdu na hotel? A kdy musíme pokoje v den odjezdu opustit?

Podle mezinárodních dohod začíná ubytovací zařízení přidělovat volné pokoje od 14.hod, protože podle stejných mezinárodních dohod hosté musí opustit pokoje do 12.hod a personál je tudíž od této hodiny uklízí a připravuje pro Vás.

Jaká je charakteristika jednotlivých kategorií ubytovacích zařízení?

** jednoduché ubytování pro nenáročnou klientelu

*** ubytování střední třídy s běžným vybavením a běžným rozsahem stravování

**** ubytování vyšší střední kategorie vhodné pro náročnější klienty

***** luxusní hotely s nadprůměrným standardem služeb, ubytování a stravování, které uspokojí i nejnáročnější klienty

Jak vypadají pokoje a služby ubytovacích zařízení?

Ubytovací zařízení mohou být tvořena centrální budovou a dalšími vedlejšími budovami (bungalovy, vilami atd.) umístěnými v areálu. Pokoj může být umístěn jak v centrální, tak ve vedlejší budově, bungalovu nebo vile hotelového komplexu. Každý hotel má svá interní nařízení, která jsou všichni hosté povinni respektovat. Klasické dvoulůžkové pokoje jsou vybaveny dvěma lůžky nebo manželskou postelí, pokoje pro 3 a více osob jsou většinou dvoulůžkové pokoje se dvěma přistýlkami, které mohou mít podobu skládacího lehátka, pohovky, palandy nebo rozkládacího gauče. U některých hotelů je možné zařídit i jednolůžkový pokoj, jehož cena bude pravděpodobně vyšší než cena v klasickém dvoulůžkovém pokoji. Upozorňujeme klienty, že za pokoj s výhledem na moře je považováno ubytování v každém pokoji s výhledem směrem k moři. Mimo hlavní sezonu mohou být některé služby ubytovací kapacity omezeny, jako např. animační programy, vnitřní bazén apod. Každé ubytovací zařízení mění ložní prádlo a ručníky v pokojích, neznamená to však, že výměna bude probíhat každý den a většinou platí, že čím vyšší kategorie ubytování, tím častější výměny ložního prádla a ručníků. V hotelech nižší kategorie (i cenové) je úklid prováděn standardně 1-2 za pobyt, výměna ručníku probíhá v hotelech nižší (i cenové) kategorie maximálně 1-2 za pobyt, pokud organizace úklidových prací ze strany hotelu nestanoví jinak.

Je v ceně i klimatizace? A jak funguje?

U některých hotelů může být klimatizace v určitých obdobích zdarma, v jiných za poplatek. Informujte se prosím o dostupnosti klimatizace v konkrétním hotelu u pracovníků naší CK. Rádi bychom Vás ale upozornili, že i když je v některých ubytovacích zařízeních v ceně, nemusí být v provozu celý den. V některých hotelích je klimatizace řízena centrálně hotelem, ale ve většině případů se již používá systém individuálně řízené klimatizace přímo klientem. Většinou je ke klíči od hotelového pokoje připevněná pojistka, která při vložení do určeného místa (obyčejně hned u dveří) zapne klimatizaci. Také upozorňujeme na to, že při vysokých letních teplotách může z klimatizace díky ochlazování teplého okolního vzduchu odkapávat voda.

Jak vypadá stravování?

V ubytovacích zařízeních se většinou podávají mezinárodní i místní pokrmy. Forma stravování je uvedena vždy u popisu každé kapacity, čas a místo určené pro stravování jsou stanoveny ubytovací kapacitou, informace jsou dostupné na recepci hotelu. Obecně lze říci, že nápoje jsou v ceně pouze u stravování all inclusive, kde se jedná o nápoje alkoholické i nealkoholické místní výroby. U hotelů, kde je stravování pouze snídaně nebo polopenze se nápoje hradí zvlášť. Každé ubytovací zařízení se snaží uspokojit všechny své klienty a může se stát, že toto stravování zrovna nemusí vyhovovat osobní chuti každého klienta. Stravování odpovídá dané kategorii hotelu a místním zvyklostem. V případě, že si jídlo rádi vybíráte, doporučujeme zvolit si stravování formou all inclusive s bufetem. Jídelníček se může během Vašeho pobytu opakovat, vždy ale odpovídá hodnotě ceny uvedené v katalogu CK Travel Planet nebo na jejích internetových stránkách. Jednotlivá ubytovací zařízení disponují otevřenými nebo polootevřenými restauracemi, které tak nemusí být zcela chráněny před vyskytujícími se zvířaty jako např. psy, kočkami, létajícím a lezoucím hmyzem apod. Jídlo je zakázáno z restaurace vynášet. Většina hotelů nepovoluje, aby při stravování byli hosté v šortkách nebo plavkách. Dodržujte pitný režim (vodu kupujte v obchodech nebo v hotelu).

Pokud je v popisu stravování kontinentální snídaně, můžete očekávat kávu, čaj, pečivo, máslo, marmeládu, med, popřípadě sýr nebo uzeniny. Pokud si přikoupíte večeře v tavernách, počítejte s večeřemi servírovanými, bez možnosti výběru. Systém stravování all inclusive (rozsah, sortiment, doba a místo) je určen předpisy každého hotelu a ten si také vyhrazuje právo na změnu oproti plánovaným službám. Úroveň all inclusive také odpovídá kategorii hotelu a místním zvyklostem. Některé bary, restaurace apod. mohou mít mimo hlavní sezónu (červenec – srpen) omezenou provozní dobu nebo mohou být zcela mimo provoz.

Nestane se, že vedle hotelu bude nějaké hlučné staveniště?

Animační programy, bohatý noční život, automobily, motorky, blízkost centra města – to jsou některé z faktorů, které mohou způsobovat hluk. Cestovní ruch v nabízených destinacích se stále rozvíjí, což má za následek také stavební činnost, kterou naše CK nemůže ovlivnit ani jí zabránit. Může se také stát, že se po udělení stavebního povolení místními úřady začne stavět ze dne na den nebo je stavební činnost po delší přestávce obnovena bez ohledu na to, zda je právě turistická sezóna a zda tato činnost obtěžuje okolí. Z těchto důvodů nelze mít vždy při knihování Vašeho zájezdu nejaktuálnější zprávy o stavební činnosti v okolí hotelu. Naše CK nemůže případný výskyt hluku v destinaci ovlivnit, minimalizovat ani jakoukoliv formou kompenzovat. Počítejte také s tím, že během sezóny se může vyskytovat na některých místech i hluk způsobený leteckou dopravou. Všeobecně vzato vzhledem k nevelké rozloze ostrovů a poloostrovů nemohou být turistická centra dostatečně vzdálená od letiště.

Bazény a pláže – jak je to se slunečníky a lehátky?

Většina ubytovacích kapacit má bazény, ne vždy jsou ale vyhřívané, a když ano, tak ne po celou sezónu. Provoz bazénů může být omezen i prováděním čištění. Lehátka a slunečníky u bazénu jsou většinou zdarma, na plážích většinou za poplatek. Některé námi nabízené hotely poskytují i na plážích slunečníky a lehátka zdarma, tyto informace naleznete v popisu konkrétního hotelu nebo v případě pochybností se obraťte na pracovníky naší CK. Vzdálenosti ubytovacích zařízení od pláže jsou pouze orientační. Pláže mohou být veřejné, přístupné i místnímu obyvatelstvu, úklid pláží nespadá pod služby hotelu, přístup na pláž může být i přes silnici či podchodem.

Kam si mám uložit peníze a cennosti?

K úschově peněz a cenností využijte bezpečnostních schránek – trezorů, které se nacházejí buď přímo na pokojích, nebo na recepci hotelu a jsou za poplatek. Nikdy nenechávejte cennosti (peníze, doklady, šperky, mobily apod.) volně ležet v pokojích. CK za případnou ztrátu neručí.

Informace o webových stránkách

Veškeré údaje uvedené na webových stránkách Cestovní kanceláře Travel Planet o službách, cenách acestovních podmínkách vycházejí z informací, které má Cestovní kancelář Travel Planet k dispozici v době jejich uvedení na webové stránky. Cestovní kancelář Travel Planet si vyhrazuje právo na jejich změnu. Cestovní kancelář Travel Planet se snaží veškeré údaje na webových stránkách průběžně aktualizovat, přesto se mohou v údajích o službách, cenách a cestovních podmínkách vyskytnout nepřesnosti v textu, či cifrách. Veškeré chybně uvedené údaje se snažíme neprodleně opravit a informace zaktualizovat.